Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

Εσείς τι θα βάλετε σήμερα;

Νιώθω ότι ζω σε ένα σύμπαν κλωνοποίησης. Μα το Ρα, αν δω κι άλλη μία να φοράει το συνδυασμό μαύρη μπλούζα-μαύρο κολάν-τζιν μίνι φούστα θα βάλω τις φωνές. Το μεγάλο σοκ το έπαθα πριν κάποιες βδομάδες όταν είχα πάει στο Village στου Ρέντη ένα Σάββατο βράδυ. Εκεί που είμαι και περιμένω υπομονετικά στην ουρά του μπαρ για να πάρω κι εγώ το κουβαδάκι μου βλέπω μία τύπισσα με την παραπάνω αμφίεση. Μετά από λίγο βλέπω κι άλλη μία. Και μετά άλλη μία. Και μετά μία ακόμα. Έρχονταν από όλες τις κατευθύνσεις. "Θεέ μου με περικυκλώσανε" σκέφτηκα "Κάπου εκεί πίσω υπάρχει φωλιά". Στο τέλος είχα καταλήξει να δω το εν λόγω ντύσιμο σε ότι τύπο γυναίκας θέλεις. Ψηλές, κοντές, ξανθές, μελαχρινές, αδύνατες, χοντρές (όλες καλές έλεγε το άσμα, εδώ θα διαφωνήσω). Πού πας μωρή μπετονιέρα με το κολάν και τη φούστα; Εμάς δε μας λυπάσαι; Η μόνη λεπτομέρεια που έκανε κάθε φορά τη διαφορά ήταν το υπόδημα. Άλλες φορούσαν μποτάκι, άλλες αθλητικά, άλλες στιλέτα κλπ.

Φυσικά και πιάστηκα αδιάβαστη, μια και ποτέ δεν ήξερα τι προστάζει η μόδα. Εδώ καλά-καλά δεν μπορώ να καταλάβω τη φράση, νόμιζα ότι προστάζουν μόνο οι στρατιωτικοί, θα καταλάβω τις "προσταγές"; Δεν παίρνω γυναικεία περιοδικά με το κιλό, βαριέμαι απίστευτα τις σελίδες της μόδας και όποτε τύχει να σταθώ λίγο παραπάνω κάθε φορά (μα κάθε φορά όμως) απορώ αν νομίζουν ότι απευθύνονται στη Μαριάννα Λάτση, τη Μαριάννα Βαρδινογιάννη, τον κύκλο αυτό και γενικά σε όλες αυτές τις ευγενείς κυρίες που, τελοσπάντων όσο να πεις, τον έχουν τον τρόπο τους.

Και μετά απορώ αν υπάρχουν όντως άτομα που πάνε και τα ψωνίζουνε. Και μετά σκέφτομαι ότι αν δεν τα ψωνίζανε δε θα τα έφερνε κανείς, δε θα τα έσπρωχνε ο παραγωγός-εισαγωγέας και αυτοί (media) δε θα τα διαφήμιζαν. Και μετά έρχεται ο αντίλογος που λέει ότι ακριβώς επειδή δεν τα αγοράζει ο κόσμος οι εταιρείες θέλουν να τα προωθήσουν. Κι εκεί χάνω την μπάλα και σταματάω να το σκέφτομαι.

Βέβαια προσφάτως βγήκε (πάλι) μία έρευνα που λέει ότι οι Έλληνες είμαστε πρώτοι στην αγορά ρούχων παπουτσιών κ.λπ. (και μάλιστα ακριβών) και τελευταίοι στην αγορά βιβλίων. Εδώ που τα λέμε, μας κατηγορούν ότι δε διαβάζουμε αλλά δεν κάνουν και κάτι για να ρίξουν την τιμή στα βιβλία. Ένα (ειδικά καινούριο) βιβλίο έχει πλέον κατά μέσο όρο 20-30 ευρά. Δηλαδή αν διαβάζεις πολύ είσαι καταδικασμένος να διαβάζεις και πάλι λίγο λόγω της τιμής. Και μην πει κανείς καμιά μπαρούφα για Δημοτικές βιβλιοθήκες και τέτοια γιατί δεν πρέπει να υπάρχουν και πολλές από δαύτες. Το μόνο που σε σώζει είναι να διαβάζουν και οι φίλοι σου, να παίρνει ο καθένας από ένα βιβλίο και να κάνετε ανταλλαγή. Και άντε και διαβάζετε τα ίδια. Αν όμως εκείνος λατρεύει το Λάβρκραφτ κι εσύ τη Ζατέλλη τι γίνεται τότε; Ε; Μου λες;

Τεσπά, ξέφυγα από το θέμα το οποίο και είναι η αδηφάγος περιέργειά μου για την ψυχοσύνθεση της γυναίκας. Του συγκεκριμένου είδους δηλαδή, γνωστού και ως "αντιγράφω-και-νομίζω-ότι-κάτι-έκανα". Ποτέ μου δεν κατάλαβα το σκεπτικό τους. Δηλαδή άμα μοιάζουν με τις άλλες είναι κουλ; Προσωπικό στυλ μηδέν; Δεν είπα να είναι συντηρητικούρες σαν κι εμένα και να είναι με τα μονόχρωμα (κατά προτίμηση μαύρο-καφέ-άσπρο-γκρι --> τα τελευταία χρόνια ανακάλυψα και το κόκκινο, το ροζ κι επεκτεινόμεθα) αλλά είναι ανάγκη να φοράνε όλες το ίδιο; Εμένα προσωπικά δε μου αρέσει να βλέπω κι άλλες να κυκλοφορούνε καρμπόν μ' εμένα (αν και παρότι ντύνομαι πολύ απλά δεν το έχω δει να συμβαίνει, ευτυχώς). Όχι ότι αν τύχει θα γίνει και τίποτα, αλλά λέμε. Δεν καταλαβαίνουνε ότι είναι μαριονέτες στο παιχνίδι κάποιων; Ένα είδος εκπαιδευμένου σκύλου που κάνει ό,τι πει το αφεντικό: "σήκω", "κάτσε", "έλα" και πάει λέγοντας. Αντίστοιχα έχουμε το "C(x,y)=x!/x!(x-y)!" (όπου C=συνδυασμός, x=χρώμα, και y=είδος ρούχου). Εδώ την εντολή τη δίνουν οι μεγάλες μοδίστρες μη χέσω. Και μην αρχίσετε οι επιστήμονες, το ξέρω ότι θα έπρεπε να γράψω και τα πλήθη και τα σχετικά, μια γενική εικόνα ήθελα να δώσω, πάλι καλά που θυμόμουν ότι υπάρχει κιόλας. Κοινώς αν γίνει της μόδας ξαφνικά το κρινολίνο θα νομίζουμε ότι όπου να'ναι θα σκάσει κι ο Βοναπάρτης και θα κάνει εκστρατεία! Ρε δε με παρατάτε λέω γω.
Αγαπητές μου κυρίες μάθετε να φοράτε ό,τι σας πάει και ότι σας κολακεύει αλλά μόνο επειδή το γουστάρετε εσείς και όχι επειδή ένας τυχάρπαστος/η ξύπνησε μία μέρα και είπε "τι να βάλω τα κακόμοιρα τα ζώα να κάνουν σήμερα;". Πολλές φορές έχω θελήσει να την πω σε διάφορες (κυρίως χοντρές που κυκλοφορούνε με τις πατσάδες απόξω). Αλλά πάντα συγκρατούμαι. Αλλά και η άλλη η μαλακία μου τη δίνει που φοράνε στράπλες ή τιραντάκια ή μπλούζα με τους ώμους έξω, και το σουτιέν κανονικά (με τις τιράντες). Το βλέπω και μου γυρίζουν τ' άντερα. Για να μην πω το κορυφαίο, μαύρο σουτιέν με άσπρη μπλούζα. Σταματάω γιατί άμα ξεκινήσω δε θα τελειώσω ποτέ. Το ξέρω ότι η πλειονότητα των αντρών δεν ασχολείται μ' αυτά, όπως λέει κι ο Στεφ κοιτάνε βυζιά-κώλο-πρόσωπο (όχι όλοι όλα ή μ' αυτή τη σειρά) αλλά χέστηκα. Εγώ τα βλέπω και βιδώνομαι.

Ουφ πολλά έγραψα, πάω να δουλέψω και λίγο. Τσίου!

6 Comments:

At 8/11/06 1:48 μ.μ., Blogger . said...

με τη βασική ιδέα συμφωνώ.

αλλά είναι οξύμωρο να τις προτρέπεις να ντύνονται όπως αυτές γουστάορυν κι απ την άλλη να θες να δείρεισ όποια βγάζει έξω "τους πατσάδες της". τη ρώτησες αν το γουστάρει; για΄τι μπορεί κι αυτή να ντυνεται όπως γουστάρει, άσχετα με το δικό σου γούστο που δεν την αφορά, και καλά κάνει.

τώρα, σχετικά με τα περιοδικά μόδας, θα συμφωνήσω απόλυτα. =)

 
At 8/11/06 4:52 μ.μ., Blogger aliel said...

Ναι ρε παιδί μου, είπαμε όπως γουστάρει αλλά στο σωστό μέγεθος! Εκτός βέβαια και αν προτιμάει να γίνεται περίγελως και το κάνει εις γνώσην της! Εκεί πάω πάσο. Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ καμία που να σκέφτεται έτσι. Ήξερα μία κοπέλα (γαμώ τα παιδιά) η οποία ντυνόταν εντελώς άσχετα με το σωματότυπό της και οι άλλες στη σχολή την κορόϊδευαν. Ωραίο είναι αυτό τώρα; Προσπάθησα να της το φέρω απ' έξω-απ' έξω αλλά δεν μπορούσα να της πω την αλήθεια. Κάποια στιγμή σα να έδειξε να διορθώνει την κατάσταση και να φοράει λίγο πιο φαρδιά ρούχα. Μετά δεν ξέρω τι έγινε γιατί χαθήκαμε...

 
At 8/11/06 5:11 μ.μ., Blogger . said...

μα, αν της αρέσει, εσένα τι σε κόφτει; το σωστό μέγεθος είανι για τον ακαθένα άλλο. έχω ένα γνωτό που φοράει παντελόνι 2 νούμερα μεγαλύτερο απ ό,τι του χριεάζεται, εγώ δεν θα το έκανα, για΄τι μου θυμίζει τοσυβάλι, αλλά είναι δικό του θέμα.

και αυτό με τον πε΄ριγελο, αν το καλοσκεφτέις είανι θέμα περιοδικού πάλι. γιατί να είναι πε΄ριγελος κάποιος που δε συμβαδίζει με αυτό που η κοινή γνώμη θεωρέι ωραίο; ας με κοροιδέυει όποιος θέλει, θα είναι άτομα που ασχολούνται με την πα΄ρτη μου. έτσι το βλέπω. έχω γελάσει κι ε΄γω κάποιες φορές με κάτι που βλέπω, αλλά καταλαβαίνω ότι στην επρίτπωση αυτή εγώ έιμαι κα΄τινα, που ασχολούμαι με τη ντουλάπα του άλλου ενώ αυτός ούτε που τον νοιάζει τι κάνω εγώ. καταλαβαίνεις τι εννοώ έτσι;

 
At 9/11/06 10:37 π.μ., Blogger aliel said...

Δε νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι.Δεν μπορείς να βάλεις μικρότερο νούμερο, συνήθως δε χωράς μέσα. Ή μετά από λίγο το ρούχο σκίζεται από το πολύ τράβηγμα. Μεγαλύτερο μπορείς να βάλεις όμως. Και το "τσουβάλι" που είπες ναι μεν μπορεί να μην είναι ωραίο (ούτε εμένα μ' αρέσει) αλλά σε καμία περίπτωση δε με υποχρεώνει να υπομένω τα ξίγκια του καθενός.

Ο περίγελως είναι θέμα περιοδικού σε ακραίες καταστάσεις. Υπάρχουν δηλαδή κάποια πράγματα βασικά που αν τα κάνεις κακοχαρακτηρίσεσαι, καλώς ή κακώς. Π.χ. αν έρθει κάποια με γόβα στιλέτο, μίνι μέχρι το μ...ί και τα βυζιά απόξω και μου πει ότι πάει να περάσει για πυρηνική φυσικός, ε κάπου κάτι της έχει διαφύγει. Έτσι και κάποια άλλη, αν γουστάρει να μαζοχίζεται και να βλέπει τις κυτταρίτιδες (κι εγώ έχω, εννοείται) να κρέμονται - μιλάω αν έχει χοντρό πρόβλημα όμως ας κάτσει να τις θαυμάζει στον καθρέφτη της και ας μας λυπηθεί.

Επίσης δε νομίζω ότι γίνομαι εγώ κατίνα όταν ο άλλος μου δίνει το κάθε δικαίωμα να τον σχολιάζω. Τρανό παράδειγμα ανθρώπου που δίνει τροφή για σχόλια ο μέγας πλανητάρχης!

 
At 9/11/06 10:28 μ.μ., Blogger Zaphod said...

Καλησπέρα!

Πες τα Μαρία! Ο καθείς έχει δικαίωμα να φοράει ό,τι σκατά θέλει και εμείς έχουμε το αναφαίρετο δικαίωμα να κοροϊδεύουμε μέχρις αηδίας (δημοκρατικές ευαισθησίες είναι αυτές)....
Το ζήτημα είναι να φοράς κάτι που σου αρέσει, όχι να φοράς κάτι που σου λένε πως σου αρέσει.... Τώρα είτε έτσι είτε αλλιώς τα περιοδικά, η τουβού κτλ κτλ πάντα σου φέρνουν πρότυπα στο κεφάλι αλλά την γκόμενα που είδα ψες μεσημεριάτικα με τζιν μίνι-ζώνη, διτκυωτό καλσόν (μαύρο) και μπότα(λευκή δερμάτινη ή δερματίνη) μέχρι τις μουνότριχες δικαιούμαι να την πω επιστημονικά ψώλα ή όχι;
Και μιλάει φανατικός οπαδός του τολμηρού ντυσίματος και όχι κανένας ξενέρωτος πουριτανός....
Μαζέψου ρη λατέρνα!!!
Κραααααααααα

 
At 10/11/06 9:20 μ.μ., Blogger Stefanos said...

Σύντροφε και συναγωνιστή Γεράσιμε. Ψώλα είναι. Αλλά άμα είναι ωραία, είναι ωραία ψώλα. Και εγώ συνυπογράφω τη διακήρυξη περί ελευθέρας κοροϊδίας στα εκάστοτε σούργελα.
Και νυστάζω. Πάω για ύπνο γιατί είμαι κομμάτια.
Καληνύχτα
Σε περιμένω (στο Γεράσιμο το λεώ :P)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home