Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ

Όλους αυτούς που έχουν εταιρείες με παιχνίδια για PC, με κάρτες γραφικών και κάρτες ήχου!!! Το ποστ αυτό συνδέεται άμεσα με το προηγούμενο μια και τελικά αυτό που έφταιγε δεν ήταν το ότι το παιχνίδι ήταν σπασμένο αλλά το ότι η εταιρεία κατασκευής του δεν υποστηρίζει την κάρτα γραφικών που έχω (έτσι με ενημέρωσε το προσωπικό μου help desk αλλά και άλλα περιφερειακά help desks ηλικίας από 28-40). Το τι δοκίμασα δε λέγεται… Αλλαγή συμβατότητας μου είπανε να κάνω (όχι ότι κατάλαβα τι κάνει, πάντως το προσπάθησα), τι τους καινούριους drivers κατέβασα (κάποιος μου είπε ότι αν κατεβάσω νέους drivers για την κάρτα δε μας πειράζει που δεν το υποστηρίζει το παιχνίδι – δε μου φάνηκε λογικό αλλά όπως είπαμε δεν την κατέχω αυτή την επιστήμη, εγώ Οικονομολόγος τελείωσα. Όχι ότι κατέχω αυτή την επιστήμη αλλά λέμε τώρα), τι αλλαγή ανάλυσης έκανα… Τζίφος!

Μωρ’ τι μας λες; Σοβαρά; Και δηλαδή κάθε φορά που θα θέλουμε να παίξουμε ένα παιχνίδι θα πρέπει να έχουμε και τις αντίστοιχες κάρτες; Εντάξει, δεν είναι τελευταίας εσοδείας (το PC το πήρα τέλη του 2002 και για την εποχή του ήταν πολύ γαμάτο, είχε όλα τα τελευταία καλούδια) αλλά δεν είναι και του πεταματού!!! Είχα πάρει και μία επέκταση RAM τον προηγούμενο μήνα και ήμουνα πολύ χαρούμενη (δεν την είχα βάλει όπως είπα αλλά αυτό δεν είχε καμία σημασία). Και τώρα ξαφνικά αυτό. Από το πουθενά. Στα καλά καθούμενα. Άααααααντε μετά να βρεις τι κάρτα θα πάρω. Γιατί εγώ η άσχετη πού να βρω; Εσείς ξέρατε δηλαδή ότι αυτό που κοιτάμε είναι το core clock (ή αλλιώς engine clock) και όχι τα ΜΒ; Estarian δεν έχεις δικαίωμα απάντησης σε αυτή την ερώτηση. Το γελοίο του πράγματος είναι ότι δουλεύω σε εταιρεία πληροφορικής και όλοι οι ειδήμονες σε κάρτες αυτή την περίοδο λείπουν. Άρα, ποιος θα βρει; Σωστά, ο μακρυμάλλης με τα στιβαρά μπράτσα! (Μου τελειώνει το άρωμα :P). Μετά από λίγο ψάξιμο μου βρήκε μία σχετικά καλή την οποία ευελπιστούσα να βρω σε καλύτερη τιμή από κάναν προμηθευτή. Τελικά την έχει ένας αλλά στα 128ΜΒ και όχι στα 256ΜΒ που ήθελα. Και δεν ξέρω τι να κάνω τώρα… Αλλά γιατί ρε φίλε να αλλάξω κάρτα με το έτσι θέλω; Αφού αυτή που έχω τη δουλειά της την κάνει μία χαρά. Όοοοοοοοχι, κάθε τρεις και λίγο αλλάζουν οι απαιτήσεις των παιχνιδιών με αποτέλεσμα μετά από 3 χρόνια να θες καινούριο πισί (σχεδόν). Γιατί κύριέ μου, δε φτάνει να πάρεις καινούρια RAM, καινούρια κάρτα γραφικών και καινούρια κάρτα ήχου. Μπορεί κάτι απ’ όλα αυτά (ή και όλα αυτά μαζί) να μην κάνει για το motherboard που έχεις (αφού θέλεις τα καινούρια). Άρα; Άρα θέλουμε και καινούριο motherboard. Και μετά πιθανότατα και καινούριο επεξεργαστή. Ο σκληρός μπορεί να τη γλυτώσει, και το CD/DVD driver. Α! Ξέχασα το πληκτρολόγιο, το floppy και το ποντίκι, τα ηχεία, το μικρόφωνο και η κάμερα (προεραιτική). Δηλαδή σχεδόν ολόκληρο πισί. Και όλα αυτά για να περάσεις λίγες ώρες χαλάρωσης μαζί με μάγους, ξόρκια, πολεμιστές κλπ. Ρε δεν πάτε να γαμηθείτε λέω εγώ! (χμ… λάθος βρισιά! Ρε δεν πα να μη σας κάτσει ούτε θηλυκό – ή αρσενικό γούστα είναι αυτά – κουνούπι μέχρι τον αιώνα των άπαντα!!!!!!)

Και άντε και είσαι πορωμένος και τα δίνεις γιατί ο καθένας έχει το μεράκι του κι εσένα του πωρωμένου gamer είναι αυτό και, όσο να πεις, την αποσβεσούλα του θα την κάνει (τσάμπα τα πήραμε τα πτυχία;)! Μ’ εμάς τους υπόλοιπους που παίζουμε μία στο τόσο τι θα γίνει; Γιατί πρέπει να πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ των:

α) παίρνεις νέα κάρτα = ΣΚΑς λεφτά
β) δεν παίρνεις νέα κάρτα, πας και παίζεις σε ίντερνετ καφέ = ΣΚΑς λεφτά (και είναι και μαλακία, στην πρώτη περίπτωση σου μένει η κάρτα, εδώ σου μένει μόνο το άδειο πορτοφόλι)
γ) δεν παίζεις το παιχνίδι = ΣΚΑτα!!!!

Και στο μεταξύ δε μου έφταναν όλα αυτά, είπα να βάλω νερό στο κρασί μου και να παίξω το warcraft II (έχω και το ΙΙΙ αλλά είναι πολύ καρτούν) μέχρι να δω τι θα κάνω με την κάρτα. Το κατέβαζα 2 μέρες και χτες που πήγα να κάνω το setup μου λέει ωραία-ωραία ότι «δε βρίσκει το παιχνίδι στο cd rom driver» (αφού πέρασα το σίριαλ νάμπερ. Που κοντεύει να γίνει η δική μου η ζωή σήριαλ). Πώς να το βρεις ρε παλικάρι αφού το έχω αποθηκεύσει στο σκληρό; Την ίδια δουλειά δεν κάνει; Τηλέφωνο στο help desk: «έτσι κι έτσι». «Α», λέει το καμάρι μου, είναι επειδή έχεις Windows XP και το παιχνίδι είναι για ’98. Οκ, πάμε πάλι, αλλάζουμε συμβατότητα κλπ. Τίποτα. Δεν παίζει. «Φταίει το DOS γιατί μπλα μπλα μπλα» (δεν θυμάμαι και φυσικά δεν κατάλαβα), «θα σου στείλω ένα πρόγραμμα να το εγκαταστήσεις μπας και παίξει». Το στέλνει, μετά μου έδινε οδηγίες «γράψε αυτό, γράψε το άλλο» έγραφα κι εγώ η κακομοίρα… Τελειώνω κάποια στιγμή, πατάω setup και;;;; Παπάρια!!!
Εν ολίγοις: Το ένα το παιχνίδι δεν παίζει γιατί το PC μου είναι παλιό για τα γούστα του (του παιχνιδιού). Το άλλο δεν παίζει γιατί το PC μου είναι πολύ καινούριο για τα γούστα του. Ε ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!! (Μήπως να γράψω εδώ τι σύστημα έχω να μου πει κάποιος που ξέρει ποια παιχνίδια ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να παίξω;;;)

Μάλλον θα καταλήξω με το Warcraft III (κατεβάζω το –σωστό ελπίζω- Battle for Middle Earth 1 αλλά κάποιο λόγο θα βρει κι αυτό για να μην παίξει (δε θα του αρέσει ο ανεμιστήρας/ το χρώμα της οθόνης/ το ασημί DVD πάνω στο άσπρο κουτί).

Ρε λες να πρέπει να το κόψω σε CD, να φταίει αυτό κι εγώ βρίζω τσάμπα τόση ώρα;;;

3 Comments:

At 13/5/06 7:26 μ.μ., Blogger r1ddl3r said...

Βασικα για το WarCraft ΙΙ παίζει απλα να θέλεις ενα no-cd crack. Ρίξε μια ματιά εδω: http://tinyurl.com/jod3v

 
At 18/5/06 1:45 μ.μ., Blogger aoratos said...

Μία απο τα ίδια! Γυναίκες και τεχνολογία. :P :P :P

 
At 30/8/07 10:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

χαχα.καλωσήρθες στο κλαμπ.φυσιολογικά όλα αυτά.θυμίσου ότι ζούμε σε μια εποχή που κυριαρχεί το κεφάλαιο κ το μόνο που ενδιαφέρει τους έχοντες αυτό είναι να το πολλαπλασιάσουν...ένας κεφαλαιοκράτης νύβει τον αλλόν και οι 2 δείχνουν σε μας το μεσαίο δάχτυλο!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home