Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2006

Ρε πού ζούμε ρε...

Το απόγευμα είχα πάει με τη φίλη μου την Κική για καφέ στη Φωκίωνος. Και πάνω που σκεφτόμουνα να ξαναγράψω σ' αυτό το έρημο blog κάνοντας μια συγκριτική ανάλυση του "Επίλεκτον" σε σχέση με παλαιότερα ο καλός Θεούλης είπε να μου δώσει και άλλη μία αφορμή. Οι εντυπώσεις από την καφετέρια μπορούν να περιμένουν....

Πίνουμε λοιπόν το καφεδάκι μας (σοκολάτες δηλαδή), παίξαμε το ταβλάκι μας (τον ήπια κανονικά) και ξεκινήσαμε για το σινεμά να δούμε το "Volver" του Αλμοδόβαρ. Πολύ ωραία ταινία, να πάτε. Κατεβαίνουμε λοιπόν στην Πατησίων και το κόβουμε ποδαράτο μέχρι το "Αλεξάνδρα". Η Κική πρότεινε να πάμε με συγκοινωνία αλλά όοοοοοχι, εγώ ήθελα να περπατήσουμε και λίγο, τρομάρα μου. Εκεί που πάμε λοιπόν, περιχαρείς και σταματώντας κάθε τόσο στα παπουτσάδικα (είναι πιο ωραίο να κοιτάς τις βιτρίνες βράδυ) παίρνω πρέφα στ' αριστερά μου έναν τύπο σταματημένο σ' αυτά τα εξαίσια κάγκελα του Αβραμόπουλου, με την πλάτη προς την Πατησίων. Δεν ξέρω τι με έκανε να τον κοιτάξω αλλά συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το ένα του χέρι κινούνταν ρυθμικά. Πολύ ρυθμικά για την ακρίβεια. Κοιτάω καλύτερα (λοξά, μη μας πάρει και χαμπάρι) και τι να δω!!! Ο τύπος την είχε βγάλει κανονικά έξω και την έπαιζε, 10 η ώρα το βράδυ, σε ένα δρόμο με πολλή κίνηση, τόσο από αυτοκίνητα όσο και από ανθρώπους και δεν του έλεγε κανείς ΤΙ ΠΟ ΤΑ!!! Και καλά, εμείς ήμαστε 2 γυναίκες, λες "άσε μη μου βγάλει κανά σουγιά". Οι άλλοι όμως;;; Δεν τον πήρε κανείς χαμπάρι;

Εμ βέβαια, ο Δήμος ξέρει να πληρώνει την αστυνομία μόνο για να κυνηγάει τους λαθρομετανάστες μην πάει και πουλήσουν την πραμάτεια τους μια και δεν έχουν άδεια λειτουργίας (κοινώς δε σκάνε φόρους κτλ.) και όχι για να προστατεύει τον κοσμάκη 100 μέτρα πιο πέρα. (Για να μην μπερδεύεστε, την Αστυνομία την είχα δει στις 6 το απόγευμα). Τσαντίστηκα πάρα πολύ. Με την αστυνομία, με το Δήμο, με την αναισθησία των ανθρώπων, με το απίστευτο θράσος του τύπου, με όλα... (καλά, πόσο φρίκουλο μπορεί να είσαι για να φτιάχνεσαι με τους περαστικούς στην Πατησίων;;;)

Εγώ ήθελα να πάμε να του την πούμε αλλά η Κική είχε αντίθετη γνώμη. Θα μου πεις, μπορούσαμε να πάμε στην Αστυνομία. Δεν ξέρω γιατί δεν πήγαμε τελικά. Ή μάλλον ξέρω. Θα χάναμε την ευκαιρία να δούμε ταινία για δεύτερη φορά μαζί (μόνες μας) μετά από 15 χρόνια (αισχρή δικαιολογία, το ξέρω). Άσε που μέχρι να τους φωνάζαμε ο τύπος πολύ πιθανό να την είχε κοπανήσει και να βρίσκαμε και τον μπελά μας από πάνω...

Και για να επιστρέψω στην αρχική αφορμή αυτού του ποστ, στενοχωρήθηκα πολύ που στο "Επίλεκτον" δε βρίσκεις πια επιτραπέζια για να παίξεις... Εκεί μεγαλώσαμε, φάγαμε τα νιάτα μας με το τρίβιαλ και τώρα πια δεν έχει τίποτα. Μόνο τάβλι και από αυτά τα μισά διαλυμμένα. Κρίμα...

By the way, αν ξέρει κάποιος καφετέριες στην Αθήνα με παιχνιδάκια ας μου τα πει κι εμένα. Εκτός από το "Studio" στα Εξάρχεια με την απίστευτη σοκολάτα φουντούκι δεν ξέρω κάποιο άλλο...

9 Comments:

At 28/10/06 8:01 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

1. Ποσο μεγαλη την ειχε;
2. Τελειωσε;
3. Οταν πηγες σπιτι το επαιξες;

 
At 29/10/06 11:35 π.μ., Blogger Zaphod said...

Που είσαι βρε παιδί!
Θα σε μαλώσω πάντως...Άσε τον άνθρωπο να εμπνέεται και να δημιουργεί βρε συ...σε πείραξε καθόλου; Εδώ άλλοι κάνουν άλλα και άλλα βιασμούς, βομβαρδισμούς, ντου σε καθηγητές κτλ κτλ και εσένα σε πείραξε ο κλασικός ακίνδυνος μαλάκας;
Δηλαδή αν ήταν οπλισμένος με κανένα κοντομάτσουκο και σου έκανε ντου για τον οποιονδήποτε χι ψι λόγο θα ένιωθες καλύτερα ; -:)
Αν και νόμιζα πως το σόου των επιδειξιών έχει τελείωσει για προφανείς λόγους (τα πιτσιρίκια έχουν αλλάξει τρομερά σε σχέση με παλιότερες γενιές και δεν το έχουν σε τίποτα να κάτσουν γύρω του και να γελάνε συνέχεια) είναι μάλλον καλό να βλέπω πως η μαλακία παραμένει εδώ ενωμένη δυνατή....
Υπενθυμίζω πως τον μαλάκα πολλοί εμίσησαν, την μαλακία ουδείς!
Φιλάκια!
Υ.Γ. : Όσον αφορά τον ψυχισμό του τύπου πάντως η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά...ή έστω το ένα χέρι γιατί το άλλο μπορεί να είναι απασχολημένο:-)

 
At 30/10/06 10:34 π.μ., Blogger aliel said...

Χαχαχα, να'σαι καλά ρε, μ' έκανες και γέλασα πρωινιάτικα... Για να απαντήσω πάντως στην ερώτησή σου, το'χω ζήσει και την άλλη περίπτωση μόνο που ο τύπος κράταγε μαχαίρα. Φαντάσου σκηνικό: αρκετά χρόνια πίσω, η μαμά μου δουλεύει σε ένα μαγαζί στην Πατησίων στο ύψος της Καλλιφρονά(υπάρχει ακόμα, ένα νεοκλασικό είναι, δε θυμάμαι όνομα). Σχολάνε κατά τις 5-6, κατεβαίνουμε τη σκάλα, βγαίνουμε από το κτήριο. Απ' έξω υπάρχει ένα περίπτερο (κλειστό) και είναι ένας τύπος στραμμένος προς τα'κει. Βγαίνουμε 4-5 άτομα από το μαγαζί, και μόλις μας παίρνει πρέφα γυρνάει και μας αποκαλύπτει περιχαρής μία χατζάρα! Όπως καταλαβαίνεις κλάσαμε μαλλί κανονικά, έκανα μεταβολή που θα ζήλευε κι ο Στέφανος και όπου φύγει-φύγει!!! Για πότε μπήκαμε μέσα, ανέβηκα τη σκάλα, μπήκα στο μαγαζί και με κρύψανε στην κονσόλα ούτε που το κατάλαβα... Και όχι, αγαπητέ μου, δεν ένιωσα καθόλου καλύτερα!!! Και τώρα που το σκέφτομαι έχω ξανατύχει σε τύπο που την παίζει, στο Γαλάτσι. Άει σιχτίρ! (σου κάνω και διαφήμιση :P)

 
At 30/10/06 12:38 μ.μ., Blogger Zaphod said...

Όπως τα λες και πάλι δίκιο έχω! Έτσι είναι: ή κρατάς την τσουτσού ή χαντζάρα.. αλλιώς μπορεί κατά λάθος να την κόψεις και να γίνει από τσουτσού... εδώ η τσού και και εκεί η τσού!!!

φιλάκια!
Μαλακία uber alles!

 
At 6/11/06 9:15 μ.μ., Blogger chip & dale said...

Σε συμπονω...Υπαρχουν και χειροτερα ομως, ιδιαιτερα οσον αφορα το τιμινγκ. Τη μερα που παρεδωσα την διπλωματικη μου και βγηκα εξω απο το τμημα μου κραζωντας "Πηρα πτυχιο κοσμεεε!!!" και κατηφορισα αγερωχα προς την 3η σταση του Πανεπιστημιου Πατρων, βρηκα ενα ατομο να με περιμενει στη σταση με κατεβασμενα παντελονια και την δεξια χειρα επι το εργον! Απο τοτε προσπαθησα πολυ να μην το παρω αλληγορικα..του στυλ "Πηρες πτυχιο? Ε, τωρα παρε και τον π...ο!" ή "Να τι 8α κανεις για την επομενη δεκαετια μετα την αποφοιτηση σου" κλπ...ακομα προσπαθω να ξεπερασω την διαβολικη συμπτωση...

 
At 8/11/06 11:01 π.μ., Blogger aliel said...

Χαχαχαχαχαχα chip, πρόσφατα έγινε αυτό; Εγώ έχω δει κι άλλον, αλλά το θυμήθηκα μετά. Στη Γαλατσίου, κατεβαίνοντας υπάρχει ένα παρκάκι και φυσικά τα περιβόητα "κάγκελα Αβραμόπουλου" μεταξύ παρκακίου και λεωφόρου. Εκεί, στο πεζοδρόμιο, ήταν ένας τύπος και την έπαιζε. Θα έπρεπε να περάσω ακριβώς από δίπλα του. Ευτυχώς τον είδα εγκαίρως, έκανα μεταβολή και πέρασα απέναντι και κατέβηκα από κει. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως έχω το μαλακομαγνήτη; :)

 
At 8/11/06 6:40 μ.μ., Blogger chip & dale said...

Εν έτει 1998 έλαβε μέρος το ευχάριστο περιστατικό. Και δεν ήταν ούτε για εμένα η πρώτη φορά. Την προηγούμενη φορά ο "κύριος" το έκανε κοιτώντας τον εαυτό του στον καθρέφτη μιας εισόδου πολυκατοικίας, αν είχε τον θεό του! Φαντάσου όποιον καημένο έβγαινε από το ασανσέρ και έπεφτε πάνω του! (εγώ ευτυχώς το είδα απ'έξω).

 
At 9/11/06 10:23 π.μ., Blogger aliel said...

Πω πωωω!!! Φαντάσου σκηνικό: τον αφήνεις να κάνει ό,τι κάνει και μετά τον παρακολουθείς! Η πλάκα θα'ναι να διαπιστώσεις ότι πρόκειται για κάποιον "διακεκριμένο" (καλά εκεί τον κάνεις ρόμπα άνετα).
Πρόσφατα μου έλεγε ταξιντζής ότι είχε πελάτη κάποιον που το βράδυ έκανε πιάτσα στη Συγγρού ως τραβεστί και το πρωί δούλευε ως υπάλληλος τράπεζας (ως άντρας). Φαντάζεσαι έκπληξη αν τον πετύχαινε κανένας και στις 2 ιδιότητες;

 
At 1/7/08 8:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Άσε, όπως τα λες είναι.. Χάλασε ΚΑΙ το επίλεκτον... Η καλύτερη καφετέρεια ever.

Όσο για τον τύπο, χάλασε ΚΑΙ η Πατησίων (πολύ πρωτότυπος είμαι σήμερα και ανησυχώ ... χεχε)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home